מרגי על פסקת ההתגברות: "איננו השחקנים היחידים"

אסתי פלד No Comments on מרגי על פסקת ההתגברות: "איננו השחקנים היחידים"

ח"כ יעקב מרגי מש"ס לאבי מימרן ב"מהדורה המרכזית": "בג"ץ צריך לעשות חשבון נפש. העם אמר את דברו בצורה הכי ברורה שאפשר. הוא צריך להימנע מלהתערב בחקיקות של הכנסת" | האזינו

צילום: נועם מושקוביץ', דוברות הכנסת
21:04
29.04.24
קובי פינקלר No Comments on עידו אביב וקאלקידן מהרי הי"ד נפלו בעזה; "השארת לבבות מרוסקים"

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

ח"כ יעקב מרגי מש"ס לאבי מימרן ב"מהדורה המרכזית" על חקיקת פסקת ההתגברות לפני הקמת הממשלה: "אנחנו לא שחקנים יחידים בזירה. אי אפשר לפתוח 10 חזיתות עם כל העולם. כנראה זה לא מסתייע בזמן הזה, אני מבין את השיקולים של ראש הממשלה".

"אבל יש פה איתות לבג"ץ, הפקידות לקחה כאן כח מופרז, אני מציע לקרוא טוב את רצון העם, לקרוא טוב את המערכת הפוליטית. הווליום בו העם אמר את דברו מצריכה אותם לחשוב מחדש. הם צריכים להימנע מלהתערב בחקיקות של הכנסת".

על ההסכמים הקואליציוניים מול הליכוד אמר: "נגענו בכל הסוגיות העומדות על הסדר. הממשלה האחרונה שלטה ביד רמה ופגעה בציבור, אנחנו באנו לתקן".

על השאלה איך המדיניות של דרעי תסתדר עם של סמוטריץ' באוצר אמר: "עם כל הכבוד, הציונות הדתית לא הביאה 64 מנדטים. כולם מתפשרים. גם אנחנו התפשרנו. כולם ייצטרכו לקיים את ההסכמים הקואליציוניים".

על השאלה איך דרעי יסתדר עם שני משרדים אמר: "במשרד הפנים יהיה עוד שר שיעזור לדרעי. ש"ס דרשה שתי משרדים שאף אחד לא רצה. הרווחה והבריאות. לקחנו את זה על עצמנו, וזה ראוי להערכה עצומה. אף אחד לא רצה את זה".

האזינו לריאיון:



0 תגובות